sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Syksy tulee, haaveista tottako?

Syksy tekee kovin tuloaan, ikkunasta katson kuinka naapurin koivun lehdet vaihtavat värinsä, jolla tuovat muistutuksen uuden ajan alkamisesta. Illat pimenevät ja taas alkaa aika, jolloin poltamme kynttilöitä ja nautimme niiden kauneudesta. Olen aina pitänyt elävästä tulesta, tuli elementtinä on vallitseva, jolla on minuun rauhoittava vaikutus. On ihanaa istua alas ja katsoa takkatulen loimua ja tuntea lämpöä.

Arki on aina todella kiireistä. Vuorotyössä on omat hyvät ja huonot puolensa. Huonot on ne, että monesti pyhinä ja viikonloppuna tulee oltua töissä, poissa perheen luota. Hyvät puolet ovat, että ennen iltavuoroni alkua minulla on hetki aikaa itselleni, ystävilleni tai harrastukselleni.

Meidän perheessä mies harrastaa autoilua, jokkista ja minä ajattelin alkaa harrastamaan blogin pitoa. Katsotaan kuinka käy :) Ajatus blogista on ollut jo jonkin aikaa mielessä ja eilen syksyisessä illassa ulkona istuessani päätin ryhtyä tuumasta toimeen.

Tänä viikonloppuna minulla on onneksi ollut vapaata ja olemme olleet perheen kanssa koko viikonlopun. Tänään esikoinen meni käymään hoitokaverinsa synttäreillä. Nuorimmainen lähti mieheni kanssa ostamaan jokkisautoon vanteita. Ja minä sain hetken itselleni ja pääsin kirjoittamaan ensimmäisen kirjoitukseni.

Mukavaa sunnuntaita, nautitaan päivästä ja alkavasta syksystä.

Susanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti